ترجمه آهنگ Rihanna به نام Stay

قالب سبز


Tarjome Ahang Haye Khareji | ترجمه آهنگ خارجی
ترجمه آهنگ های خارجی
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Tarjome Ahang Haye Khareji و آدرس neginmoozik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Rihanna_Stay

Ft: Mikky Ekko

 

 

 

All along it was a fever

همه چی سرتاسر تب بود
A cold sweat hot-headed believer

یه عرق سرد یه معتقد تب دار
I threw my hands in the air and said show me something

من دستام رو توی هوا پرتاب کردم و گفتم یه چیزی بهم نشون بده
He said, if you dare come a little closer

اون گفت اگه جرات داری یه کم نزدیکتر بیا

'Round and around and around and around we go

دور تا دور تا دور تا دور ما پیش میریم
Ohhh now tell me now tell me now tell me now you know

حالا بهم بگو حالا بهم بگو حالا بهم بگو که حالا میدونی

Not really sure how to feel about it

واقعا مطمئن نیستم که چه حسی راجع بهش داشتم
Something in the way you move

یه چیزی تو روش حرکتت وجود داره
Makes me feel like I can't live without you

که باعث میشه احساس کنم که نگار نمیتونم بدون تو زندگی کنم
And it takes me all the way

و کل راه منو مجذوب خودش میکنه
I want you to stay
ازت میخوام که بمونی


It's not much of a life you're living

زندگی تو خیلی هیجان انگیز نیست

It's not just something you take, it's given

این چیزی نیست که تو بدست اوردی،بهت داده شده
'Round and around and around and around we go

 

دور تا دور تا دور تا دور ما پیش میریم
Ohhh now tell me now tell me now tell me now you know

حالا بهم بگو حالا بهم بگو حالا بهم بگو که حالا میدونی

Not really sure how to feel about it

واقعا مطمئن نیستم که چه حسی راجع بهش داشتم
Something in the way you move

یه چیزی تو روش حرکتت وجود داره
Makes me feel like I can't live without you

که باعث میشه احساس کنم که نگار نمیتونم بدون تو زندگی کنم
And it takes me all the way

و کل راه منو مجذوب خودش میکنه
I want you to stay
ازت میخوام که بمونی

Ohhh the reason I hold on

دلیلی که باعث شده من ادامه بدم
Ohhh cause I need this hole gone

اینکه احتیاج دارم که این شکاف از بین بره
Funny you're the broken one but I'm the only one who needed saving

جالبه که انگار تو اون ادم شکست خورده ای،ولی من تنها کسی هستم که باید نجات داده بشه
'Cause when you never see the light it's hard to know which one of us is caving

چون وقتی که تو هیچ نوری نبینی سخته که بفهمی کدوم یک از ما داره کنکاش میکنه

Not really sure how to feel about it

واقعا مطمئن نیستم که چه حسی راجع بهش داشتم
Something in the way you move

یه چیزی تو روش حرکتت وجود داره
Makes me feel like I can't live without you

که باعث میشه احساس کنم که نگار نمیتونم بدون تو زندگی کنم
And it takes me all the way

و کل راه منو مجذوب خودش میکنه
I want you to stay
ازت میخوام که بمونی

 

 


نظرات شما عزیزان:

امید
ساعت12:36---14 فروردين 1396
اصلا عاشقانه نیست و کاملا satanism هستش...الان که معنی شو خوندم فهمیدم

امید
ساعت12:35---14 فروردين 1396
اصلا عاشقانه نیست و کاملا satanism هستش...الان که معنی شو خوندم فهمیدم

saba
ساعت20:59---7 مهر 1392
مرسی خیلی سایتت خ.به از زحمت هات هم خیلی ممنون هستم

samin
ساعت19:17---5 خرداد 1392
خیلی قشنگ بود ممنون
پاسخ:مرسسسی


مهشید
ساعت9:35---7 ارديبهشت 1392
سلام من اگه یه آهنگ بخوام ترجمه میشه؟؟؟ یانه؟؟؟؟
پاسخ:البته که میشه ... فقط قدیمی نباشه سعی کنید جدید باشه


yasaman
ساعت2:33---13 فروردين 1392
fogholade bood merc

bad girl
ساعت20:16---13 اسفند 1391
خیلی مسخره .....به درد نخور.....


hate you....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, ] [ 16:23 ] [ N.F ]
About

New Lyrics Music
Blog Custom

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 555
بازدید کل : 49591
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 496
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here
Online User

جاوا اسكریپت